Tumblr Mouse Cursors

KISKANC ERKEK

17. Voleybolcu. Hayatı Fotoğraf. En Büyük Hayali Oyuncu Olmak.

mymuzuksizolamayangorlllblr:

 

Sizin gibi şehitleri olan bir milletin evlâdıyız. İnanınız, tâ içimizden duyarak size söylüyoruz. Sizin muzaffer şehitliklerinizi, esir bir vatanın toprakları kuşatmayacaktır.”

Vatan size minnettardır.Ruhlarınız şad olsun.

(via pisakulesiniyamultankiz)

fisnesuyuicenvampir:

yalnizlikvaar:

firatdere:

bosayasayangenc:

sempatullah:

cagkannorris:

yalnizveayi:

tayyarnerdesin:

o ne iğrenç bi göbek kustum

bunu neden yaptın

bu ne rezillik bu ne iğrençlik

babanın düşmanlarını ananın göz yaşını sikeyim kardeş o nasıl iğrenç bi göbek ya

size ne orospu çocukları kızın dış görünüşünden amk siktirin gidin

Öncelikle “o ne igrenc bi göbek kustum” diyen insan (tayyarnerdesin)

 Senin tipinde adeta kubar çeken zalımlara benzıyor biz bir sey diyor muyuz ?

Ve blogun; 

ne bok oldugun bellı zaten

"Bunu neden yaptın" diyen insan (yalnizveayi)

 blogunda kı acıklamandan ve avatarından beynının bır ıncır cekırdegını gecemeyecek kucuklukte oldugunu anlıyoruz.

babanın düşmanlarını ananın göz yaşını sikeyim kardeş o nasıl iğrenç bi göbek ya” diyen insan (sempatullah)

biz senin hapsuracakmıs gibi olan tipinle dalga gecseydik ne olurdu acaba ? neler hissederdin ? 

ayrıca blogun; 

yasına ve okudugun bolume yakısmayacak hareketler bunlar.

bu ne rezillik bu ne iğrençlik” diyen insan (cagkannorris)

sanırım yasın 11-12 falan 

ve blogun; 

kendi hayal dunyanda takılmaya devam et.

YANI DIYORUM KI ARKADASLAR EGER SIZ ACIMASIZ OLUP INSANLARIN KISISEL SORUNLARIYLA ALAY EDECEK KADAR INSANLIKLARINIZI UNUTMUSSANIZ BIZDE AYNI SEKILDE KARSILIK VEREBILIRIZ. SIMDI NASIL OLDU ACABA ? ANLAYABILMISSINIZDIR UMARIM KIZIN DURUMUNU 

Son yorum… bayaa ugrasmissin ama degmis yani

Abi son yorum ya, helal olsun

(Source: mavili-bayan, via senyoksankulakligimvar)

TotallyLayouts has Tumblr Themes, Twitter Backgrounds, Facebook Covers, Tumblr Music Player and Tumblr Follower Counter
< Takip et: @ArtanBurak